مادربردهای Z68 گیگابایت به زودی می رسند
 
درباره وبلاگ


با یاد خدا و با سلام امیدوارم لحظات خوبی را سپری کنید. با معرفی این سایت به دیگران قدمی مثبت در جهت اطلاع رسانی و آموزش بردارید.


<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




Tecnology, Energy, Computer
فناوری، انرژی و کامپیوتر (TEC)
 





با عرضه چیپ‌ست جدید شرکت AMD يعني +AM3، رقابت بین دو شرکت اینتل و AMD وارد مرحله جدیدی شده است. از همین رو اینتل نیز چیپ‌ست جدید خود یعنی Z68 را معرفي كرده تا با این محصول استراتژیک بازار را به سمت خود بکشاند. شركت گیگابایت به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان مادربرد، سری مادربردهای Z68 خود که از نسل دوم پردازنده های Core اینتل پشتیبانی می‌کنند را عرضه کرده است. از لحاظ رده‌بندی، چیپ‌ست Z68 بین P67 و H67 قرار می‌گیرد. این چیپ‌ست طراحی شده تا قابلیت اورکلاک بالايي را برای پلتفرم Sandy Bridge فراهم سازد، در حالی که از گرافیک مجتمع پردازنده نيز استفاده می‌کند. در حال حاضر، چیپ‌ست‌های P67 و H67 فاقد هر دو توانايي مذكور به‌صورت هم‌زمان هستند.


یکی از فناوری‌های جدیدی که در مادربردهای Z68 وجود دارد، Touch BIOS است که برای انجام تنظیمات بایوس و اورکلاک با یک رابط گرافیکی و قابلیت لمسی مورد استفاده قرار مي‌گيرد. از دیگر فناوری‌های مادربردهای ساخته شده بر پایه این چیپ‌ست، می‌توان به فناوری Smart Response اینتل اشاره کرد که با بهره‌گیری از كاشه‌سازي پیشرفته، کارایی سیستم را به‌طور چشمگيري افزایش می‌دهد. با استفاده از Quick Sync نیز می‌توان کار تولید، ویرایش و به اشتراک‌گذاری فایل‌های تصویری را با سرعتی دو چندان انجام داد. به واسطه همکاری جدید بین شرکت گیگابایت و Lucid، مادربردهای جدید گیگابایت از فناوری پیشرفته GPU Virtualization بهره می برند که به کاربران اجازه می‌دهد در هر لحظه بین استفاده از گرافیک مجتمع يا کارت گرافیکی سيستم خود حق انتخاب داشته باشند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب